sâmbătă, 24 martie 2018

# Book Tag # Cărți

Am / N-am cu cărți (Book Tag)

Am / N-am cu cărți

Book Tag



Pentru a diversifica puțin postările de pe blog 
m-am gândit să fac un Book Tag, sper să vă placă.


1.Am / N-am împrumutat o carte și nu am mai primit-o înapoi?
  Am. Am pățit asta de multe ori, dar după multe insistențe și multă așteptare am reușit să-mi aduc cărțile "acasă", în bibliotecă.

2.Am / N-am furat o carte?
  N-am. Nu am avut motive sau intenții de acest gen.

3.Am / N-am cumpărat cărți care zac și acum necitite în biblioteca mea?
  Am. Nu pot rezista tentației de a-mi cumpăra mereu cărți noi. De fiecare dată când se publică o nouă carte simt o nevoie specială de a o avea în biblioteca mea.

4.Am / N-am împrumutat de la alți cititori, cărți și nu le-am returnat?
  N-am. Nu mi se pare frumos, nici mie nu îmi place când cineva face așa ceva, așa că nici eu nu le fac altora.

5.Am / N-am luat cărți de la bibliotecă și nu le-am mai returnat?
  N-am. Niciodată, nu mi-am "asumat", dacă pot să zic așa, o carte de la bibliotecă. Țin minte prima dată când am împrumutat o carte de la biblotecă am întârziat cu returnarea cărții, dar până la urmă am ajuns la bibliotecă cu cartea împrumutată și am scăpat de acel stres, provocat de întârzierea returnării.

6.Am / N-am citit cărți pdf?
  Am. Nu obișnuiesc să citesc cărți în format electronic, dar mi s-a întâmplat de două ori, până acum, dar și acele cărți citite în format electronic mi le doresc în bibliotecă.

7.Am / N-am mâzgălit vreo carte?
  N-am. Nu îmi plac cărțile mâzgălite, nu mi se pare normal să mâzgălesc o carte.

8.Am / N-am început o carte și am lăsat-o așa?
  Am. Mi s-a întâmplat de mai multe ori acest lucru de a lăsa cărți neterminate, dar până la urmă când mă prindea cheful le citeam și pe acelea. În prezent cred că am 2 cărți începute și netrminate.

9.Am / N-am citit vreo serie începând cu volumul 2 sau 3 etc.?
  N-am. Mereu am vrut să citesc povestea întreagă și de la început. Dacă aș începe cu volumul 2 sau 3 etc. ar fi ca și cum aș începe să citesc o carte de la jumătate.

10.Am / N-am citit finalul unei cărți înainte să mă apuc de citit?
   N-am. Nu am acest obicei, deși este foarte tentant.

11.Am / N-am văzut serialul și apoi am citit cartea sau invers?
   N-am. Nu prea mă uit la seriale, iar când vine vorba de cărți care sunt ecranizate, îmi place să citesc mai întâi cartea și după să vizionez filmul.

Articol scris de Mureșan Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Follow Us @just_me_and_my_books



@just_me_and_my_books