sâmbătă, 2 iunie 2018

# Cărți # Colaborare

Triplu H - Volumul I

Triplu H

 Volumul I - Corina Cîndea






     Sunt foarte entuziasmată de această carte, deoarece este prima mea colaborare. Mă bucur foarte mult că am avut ocazia să citesc această carte minunată și totodată îi mulțumesc Corinei Cîndea pentru șansa oferită.

Cumva, în mintea și sufletul meu, răsăritul acesta pare să reprezinte începutul vieții noastre în doi și știu, după modul în care brațele lui mă strâng mai aproape, că și Hayden simte la fel.

     Citind această carte am avut deosebita plăcere să îi cunosc pe frații Morgan: Hayden, Heaton și Holden. Toți trei fiind la aceeași facultate, în Houston. Acești frați sunt cei mai căutați din tot campusul, toate fetele fac tot posibilul să le intre în grații, iar aceștia nu dau doi bani pe ele, fetele fiind doar niște distracții pentru ei, până când o întâlnesc pe Kim Larsen.



     Kim Larsen este o fată obișnuită cu luxul, o fată cu bani, o fată răsfățată și de toți invidiată, dar nimeni nu a reușit să treacă peste aparențe, nimeni nu a reușit să o cunoască pe adevărata Kim, iar aceasta s-a săturat de lumea superficială în care trăiește, așa că, decide să părăsescă LA-ul, mergând la facultatea de arhitecutură din Houston, unde nimeni să nu o cunoască, unde poate fi ea însăși. De la bun început Kim i-a atras pe cei trei frați, fiind toți vrăjiți de autocontrolul ei, de provocările la care nu se lăsa, dar și de frumusețea ei.



     Între Hayden și Kim se creează o conexiune foarte puternică, o conexiune care a existat parcă din totdeauna, o conexiune de care nu au fost conștienți până în clipa în care s-au privit în ochi. Din acel moment, Kim nu a mai fost atât de stăpână pe sine în preajma lui, iar acest lucru este valabil și pentru Hayden. Kim și Hayden reușesc să-și construiască propria viață, viața lor, o viață care să le placă, o viață perfectă pentru ei, lăsând la o parte planurile și nepăsându-le de vorbele rele ale lumii.



     Pe parcursul cărții am râs, am plâns, am trăit alături de peronaje. Triplu H este o carte extrem de complexă, care te face să râzi cu lacrimi și să nu te mai poți opri, o carte care în cele mai neașteptate momente te surprinde și te face să dai pagină cu pagină, intrând mai adânc în poveste, o carte care te face să te îndrăgostești și te face să fii alături de personaje, o carte care te captivează de la început până la final.




     Corina Cîndea a reușit să mă facă dependentă de acestă carte, a reușit să îmi aducă zâmbetul pe buze, a reușit să mă facă fericită, iar pentru asta îi mulțumesc. Îi mulțumesc pentru că a creat o asemenea poveste de dragoste, pentru că a creat asemenea personaje, pentru că a transmis asemenea sentimente.


Recenzie realizată de Mureșan Maria

2 comentarii:

  1. Multumesc frumos pentru recenzie, Maria, ma bucur nespus ca ti-a placut! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost o plăcere sa scriu o recenzie pentru o carte atât de frumoasa! :* <3

      Ștergere

Follow Us @just_me_and_my_books



@just_me_and_my_books