luni, 3 august 2020

# 2020 # Articol

Tinerele Elite // Marie Lu

     

     Bună tuturor! Acest articol este dovada reală a cât de mult face diferența o carte/serie bună. Inițial nu am avut în plan să scriu acest articol pentru că am zis că nu prea am ce să spus sau comentez la adresa acestor cărți, DAR totul s-a schimbat după ce am terminat de citit ultimul volum din trilogie ”Steaua de la Miezul Nopții”.


     Trilogia ”Tinerele Elite” nu este una dintre favoritele mele, nu mi-a ajuns la suflet cum mi-au ajuns alte cărți, însă asta nu înseamnă că nu este o trilogie bună, din contră este o trilogie foarte bună. Din câte cărți am citit eu, niciuna nu se compară cu acestea, sunt unice. Protagonista, este o protagonistă atât de originală. Pe parcursul cărților evoluează, atât pozitiv, cât și negativ, ca finalul seriei să fie un plus adăugat ei. De ce nu este una dintre favoritele mele? Nu am un răspuns mai bun pentru această întrebare decât acesta: nu cred că m-am conectat atât de bine cu personajele, dar asta nu din cauză că nu sunt personaje bine construite și conturate, pur și simplu. Deși nu este una dintre seriile mele favorite, ultimul volum m-a făcut să plâng, asta înseamnă ceva.


     Eu nu obișnuiesc să citesc sinopsisul cărților, îmi place să intru în poveste neștiind mai nimic. Așa s-a întâmplat și cu această trilogie, nu știam la ce să mă aștept, dar sigur nu la ce am citit. După primul volum am rămas impresionată de povestea abordată, am făcut o pauză de câteva luni până să citesc al doilea volum, l-am citit și am rămas șocată de direcția în care povestea merge, iar după al treilea volum am rămas împăcată și puțin marcată, dar în sensul bun. 


     Ultimul volum mi-a rămas în minte. Datorită ultimului volum m-am decis să scriu acest articol pentru că am zis că merită să vă spun câte ceva despre serie, dar mai ales că merită să o citiți. Iar coperta ultimului volum, este perfectă, mesajul acesteia plus titlul mă fac să plâng și acum. Cu cât mă gândesc mai mult la trilogie cu atât mi se pare mai bună, pentru că îmi dau seama cât de bine e scrisă și cât de uau este povestea.

     
     Cred că ar trebui să vă spun și topul volumelor favorite din trilogie:
1. Steaua de la Miezul Nopții (al trilea volum) 5/5 ⭐
2. Tinerele Elite (primul volum) 4/5 ⭐
3. Societatea Trandafirului (al doilea volum) 3,5/5 ⭐


     Și care ar fi concluzia? Citiți cărțile! Merită. Un fantasy minunat, alert, cu puțin (mai mult) romance rezultă combinația perfectă.




Articol scris de Mureșan Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Follow Us @just_me_and_my_books



@just_me_and_my_books